Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 1. kesäkuuta 2012

"Tuotepalaute"

Saippua ei liity juttuun, mutta on mielestäni niin nätti :) Se tuoksuu sokeriviikunalle. Makea hedelmäinen tuoksu. Ei kuitenkaan liian makea, jos laittaa puolet vähemmän kuin normaalisti.


Pientä mielipidettä tekemistäni tuotteista jotka ovat parhaillaan käytössä:

1. Aluksi pieleen menneestä mangosaippuasta on tullut yksi minun suosikkisaippuoista. Se ei tuoksu juuri miltään, mutta on ihan ehdoton ykkönen suihkusaippuana. Se vaahtoaa pientä, tiivistä, runsasta kuplaa. Eli ihanaa paksua vaahtoa <3 Välissä on kyllä muutamia, yksittäisiä kuplia. Minun ihoa se ei ainakaan kuivata yhtään.

2. Olutshampoosta on myös tullut lemppari. Se pitää hiukset pidempään puhtaana verrattuna muihin shampoopaloihin. Johtunee varmaan pienestä ylirasvoittuvuusprosentista. Muutenkin hiukset tuntuvat nykyään "omilta" ja luonnollisilta vaikka niissä on väriä. Ihan aluksi hiukset olivat hieman "mähmäset" kun vaihdoin kaupan shampoosta itse tehtyyn, mutta nykyään ne ovat pehmeät kuin vauvanhiukset ja positiivista palautetta olen saannut kuulla kauniista kiillosta. Oma huomio on se että ne ovat paljon kevyeemmät ja ilmavammat. Olen parin pesun jälkeen käyttänyt vihreätä teetä viimeisenä huuhteluvetenä. Toimii aivan loistavana hoitoaineena. Hiukset ovat helpot selvittää (hiukseni yltävät hieman hartioiden yli) eikä latvat tunnu kuivilta. Mies on myös pitänyt vihreästä teestä. Hän itse kommentoi että hiuksia on helpompi kammata. Hänellä on minuun hiuksiin verrattuna karkeammat ja kuivemmat hiukset.

3. Vihreä deodorantti on ollut ihan ok. On toimiva, mutta jotenkin se ei ihan sytytä. Käytän minä sen toki loppuun, mutta seuraavaan deodoranttiin meinaan laittaa probiootteja ja pitää hankkia joku eteerinen öljy joka mielyttää nenää niin paljon että sitä jaksaa tuoksuttaa joka päivä. Mietin laventelia tai appelsiinia. 

4. Maitosaippuaa olen käyttänyt käsisaippuana. Se on hyvin hoitava ja sopii minulle hyvin, koska joudun pesämään käsiä useasti. Se vaahtoaa ihan päinvastaisella tavalla kuin mangosaippua. Siinä on isoja yksittäisiä kuplia. Minun tuntuma on se että tämä sopisi esimerkiksi kuivaihoiselle tai sellaiselle joka tarvitsee hoitavuutta ja ravitsevuutta. Meinaan piakkoin käyttää maitojauhetta toisessakin saippuassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti