Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Korutuunausta



Innostuin muutamia viikkoja sitten käymään läpi yöpöydän laatikkoa josta löytyy sekalaisia kaula- ja korvakoruja. Ei mitään arvokkaita, vaan semmoisia kivoja arkikoruja jotka piristävät päivää. Jäin miettimään että saisiko niistä mitään uutta tehtyä. Siitähän se sitten lähti :D

                 Lempikorvikset :) Helmet otettu vanhasta kaulakorusta.

Näitä olen näperrellyt illalla samalla kun olen katsellut telkkaria tai jos aamulla on ollut 10 min luppoaikaa (kyllä, olen erittäin aamuvirkku). Ostin ainoastaan korvakoruihin koukkuja, korupiikkejä ja pari pikkupussia helmiä. Maksoikohan yhteensä korkeintaan 10 €. Lukkoja kaulanauhoihin voisin kyllä ostaa. Nyt olen siis irroitellut lukkoja vanhoista kaulakoruista. 


Keväänvihreät helmet + valkoiset pisarat. Valkoiset helmet otin vanhoista korviksista.

Näihin keräsin tavaraa vaikka mistä :D Tykkään vaikka ei ole yhtään minun tyyliset.


                     Yksinkertaiset, mutta tyylikkäät helmikorvikset.

Nämä olivat alunperin aika tätimäiset korvakorut. Violetti väri piristi mukavasti.


Nämä ovat minun "Peppi-korut". Näihin on laitettu pieniä valkoisia putkihelmiä ikivanhasta korusta sekä värikkäitä "ylijäämä" pikkuhelmiä.

2 kommenttia:

  1. Kauniita koruja, mun suosikki on noi vihreät helmet ja pisarat.

    VastaaPoista
  2. Minunkin pitäisi kaivaa vanhoja koruvarastoja ja tehdä uusia koruja. Minun suosikkini on ne ensimmäiset korvakorut.

    VastaaPoista